środa, 12 lipca 2017

Wpis 1





15.09.2016r.
         Dokonywanie zabójstwa to jak utrata w pewnym sensie cząstki samego siebie. Sama świadomość o tym, że pozbawiliśmy kogoś największego daru jest przytłaczająca. Jednak pociesza mnie sam fakt, że w końcu na tym świecie zapadnie sprawiedliwość. Ja nie zabijam osób, które są bez winy, rzecz jasna nie ma takich ludzi jednak moje ofiary to tylko wyłącznie ludzie, którzy na to zasłużyli. Każdy z nich zrobił w swoim życiu coś okropnego, a ja musiałem się o tym dowiedzieć. Śledzenie swojej ofiary to chyba najlepsza część całego planu. Możesz się wtedy dowiedzieć o wielu interesujących faktach danej osoby o których w życiu byś nie pomyślał. W taki oto sposób jestem zawsze o trzy kroki do przodu i potrafię przewidzieć każdy kolejny krok. Życie nauczyło mnie wielu rzezy, ale właśnie tą najważniejszą się kieruję: nie ufaj nikomu, każdy ma sekrety, nawet motyl był kiedyś gąsienicą.
Bilans na dzień dzisiejszy:
Liczba ofiar: 2
Kolejna: soon.
Czarny Zabójca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template by Elmo